1 Ekim 2010 Cuma

sen istiyor beraber duj?

ne zaman kendimi kötü hissetsem duşa girdiğimde arınıcakmışım da nirvanaya ulaşıcakmışım yanılgısını yaşadığım bir gün, yanılgının aklıma uğradığı saniyede kendimi banyoda buldum. büyük bir aynanın önünde kendimce kısa metrajlı film çekerek ne kadar mükemmel olduğum düşüncesiyle yanılgılarımı pekiştiriyordum. artistik hareketlerle yarım küvet görünümlü duşa kabinimizn içine, yukarıdan akan suya doğru kafamı kaldırıp saçlarımı savurmak isterken bozuk şohbenimizin sağladığı müthiş soğuk suyla cırladım. -kestik- hemen teknik problemleri giderip seyircilere çaktırmadan şarkılı duşuma devam ediyordum. bağıra bağıra sıla- .. dan sonra şarkısını söylememe rağmen hala cool olduğuma inanıyordum.

rezil olduğunda bile kimsenin o anı görmediğine inanmak isteyen ve hiçbir şey olmadan gurulu mağrur yürüyüşüne devam edenlerdenim. bu sefer o yürüyüşü yapamayacağımdan tökezleme anımı köpüklerimle kapatmaya karar verdim. baloncuklardan oluşan dünyamda eğlenirken şakacı şohbenimin yaşattığı cehennemin önizlemesi relamı yüzünden filmime tekrar ara vermek zorundaydım ki. reklam uzun sürdü. 27 saatlik açlığım ve tüm bu sıcaklık beynimi uyuşturunca gözlerimin kararması tabi ki de beklenmedik bir olay değildi. gözümünün önünde yanıp sönen yıldızlar ve karanlık uzay boşluğumu hatırlıyorum. ondan sonra hatırladığım şey ise kolumda ve belimde hissetiğim tarifsiz ağrı. bütün film çöpe gitti. kotarılamayacak şekilde mahvolan filmimi geride bırakıp can acıma düşmüşken "anneeeeaaaaa" diye bağırdım. annem sesimi duymayınca kendimi çaresiz kötürümler gibi hissedip birkaç amaçsız çırpınıştan sonra bıraktım. hüzünlü gözlerle etrafa bakıp saç kremimizin ne kadar kötü olduğunu düşünürken kaydığımı farkettim. gözüm küvetin deliğinde dönen sulardaydı. birkaç saniye sonra vücudum da dönmeye başladı. dönerken çığlık atmanın ne kadar garip aynı zamanda bu durumun banyoda gerçekleşmesi ve akustiğin güzel olması düşünceleriyle dönerek deliğe yaklaşıyordum. bacağımın anafordan içeri girdiğini hissetim. gözlerim ya ağlamaktan ya da sulardan dolayı doluydu ama doluydu. hala dönüyor ve tüm vücudumu kaptırıyordum. bağırıyordum. gözlerimi dolduruyordum. 

boy verircesine tek elimle burnumu kapatıp sağ kolumu yukarıda tutarak boğulmaya çalışırken ölüm şeklimin hiç de etkileyici olmadığına karar verdim. hemen boy veren sağ elimle musluğa tutundum ve atletik bir hareketle kendimi yukarıya çekip kurtuldum. yüzüstü yatıp kollarımı küvetten aşağı sallandırırken bir daha boyalı saçlar için bir saç kremi almaya karar verdim.

2 yorum:

Emreabf dedi ki...

bir küvette daha fazla aksiyon yaşanamazdı herhalde.neyseki kestik bütün bunlar aslında ruhunun anaforundandır.

gizem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.