6 Eylül 2010 Pazartesi

müstakbel kocama mektup - 2

 sevgili ve çok kıymetli canımıniçi gelecektekteki kocacım,


nasılsın, iyimisin? beni sorarsan (ki sorarsın sen çok düşüncelisindir) bu ara senle tanışmamız gerektiğini düşünmekteyim. zira yeter artık bu hasretlik. ben burda dururken şu an kimbilir nerelerde zaman harcadığını düşünmek (belki de bir sarışının peşinde) hiç hoşuma gitmiyor haberin olsun. tabi ki seni geçmişin için sorgulamam hiç bebeğim biliyorsun amma velakin ben şu anı sorguluyorum herif. nerdesin olum. 


bu sana ikinci seslenişim. artık üçüncüde kapana kısılmak istiyorum. ah sevgilim ya sen kesin uzun boylusundur. boyuna kurban. bugün gelinlik baktım kendime straplez olsun diyorum sen ne dersin. şaka bebeğim şimdiden gelinlik mi bakılırmış hiç. seninle muhteşem ve beklenmedik bir anda tanışacağımız, süpersonik bir aşk yaşayıp evleneceğimiz için bu küçük ayrıntıların ne önemi var. (bunca laftan sonra görücü usulüyle evlenirsek çok bozulurum kocacım)


bebeğim. bu aralar paraya sıkıştım. senle evlenmeden önce ne zorluklarla o günlere gelebildiğimin kanıtı olarak bahsediyorum bu durumdan yanlış anlama. sen beni yanlış anlamazsın gerçi. mükemmel olduğun için.. ( bok mükemmelsin malın teki olabilirsin yaparım ben öyle şeyler tanıyorum kendimi) neyse kocacım nerde kalmıştık. hıh mükemmelsin diyordum. ben mükemmel değilim biliyorum ama senin mükemmelin olduğum için sorun edip lafını bile yapmıyorum bebeğim.


ilk mektubumu yazarken okul köşelerindeydim ya hani. şimdi ailemin yanında yatak döşelerindeyim. o zaman nagihanla muratcan vardı yanımda hatırlarsın. muratcan dalga geçmişti hatta. neyse bebeğim. şimdi onlar yok. bunu bilmeni isterim. en azından muratcan bundan sonra yok düğünümüze de gelmeyeceği için tanışma fırsatın da olmayacak. o yüzden bu ismi unutabilirsin.


senden önceki sevgililerim (yanlış oldu senleyken senden başka sevgilim olmaz zaten :) canımı sıktılar biraz kocacım. fena çocuklar değillerdi aslında. sevildim de ama çok can sıktılar kocacım. zaten o yüzden ben onlardan vazgeçip seninle evleniyorum. daha önce de söylediğim gibi you are the one beybi.


sabrımı sevgimi inancımı aşkımı tutkumu gücümü çok örselediler amma aramızda kalsın ben senin için yenisini yapmaya uğraşıyorum şu sıra. hem de daha güzellerini. böyle kocamanlarını. 


şey bir de itirafta bulunucam sevgilim. ben kısırım galiba. :( sonradan şaşırma. gerçi senin için en önemli şey benim biliyorum ama neyse daha sonra konuşuruz bunları.


hayatım.. özletiyorsun kendini. hayır kim olduğunu bilsem beklicem hiçbirşey yapmadan ama "sana aşığım"larla gelen adamlara da bakıyorum tabi ki sen misin diye. aşksın.. üç harfli....gelince bir işaret ver ve 3 kere masaya vur lütfen. 


seni seviyorum (daha önce söylemiş miydim)

Hiç yorum yok: