6 Aralık 2009 Pazar

tantuni tana tuni de tamburteynii tantun

dünyanın en saçma sapan insanı olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyorum. ulan zaten bütün hafta derslerim iptal edilmişti. boku bokuna ankaradayım. koca bi hafta bostanda karpuz gibi yaya yaya yattım.. kıçımı yırtarım 2 gün tatilim olsun ah film izlesem ah kitap okusam biraz keyif yapsam bilmem ne diye. gittim 1 hafta yaydım kıçımı yattım.. hiçbişey yapmadım oğlum hiçbişey. pazartesi vizeleri başlayan insan evlatları kaç sayfa yalayıp yuttular kimbilir. bense dışardan sölediğim tantuninin( e yemek yapmaya da üşendim tabe) midemi bulandırmasıyla boğuşmaktayım şimdi. . ev de soğuk. midem de bulanıo. hukuk da çalışmadım. ( sanki diğerlerine çalışmışım havası geldi ama çabuk gitti) sigara bile çekmiyo canım. hayata tepkim olarak uyumayı istiyorum ama oda olmayacak bilincindeyim. ey dışarı çıkıpda sıkılan insanevladı! (ben) çıktığında iki kelam ettiğinde ne kadar eğlendiğini hatırla ve kendine gel! saçmalama.  muhtaç olduğun kudretin ilk adresi göğüs kafesinde biyerlerde olan bir kas topluluğunda.. 2 adresi de şöle kafatasında içinde kıvrımların arasında.. haydi bakalım koç.. görem senii.. ne var lan bu tantuninin içinde .. karıştırdı midemi.. o değilde amerikan dream dolu günlerimde kendime biraz kızmaktayım. şımarıklığın daniskasındayım. ingiltere mi amerika mı diye dolanıp kendi canımı sıkmak durumundayım. kafam parçapincik oldu. karıştı. yok lan tantuninin içinde bissürü şey vardı ya ondan galiba.. yoksa iyiydim la ben . onu yedim böle oldum. yemeden önce ben bu okulu bırakıyım diye düşünmüyodumki.. ulan tantuni...

Hiç yorum yok: