23 Ocak 2009 Cuma

istanblue


evet istanbul yolculuğuna saatler kala sanki 2 km yol gidilcekmiş gibi hissedilen anlardır bunlar. yarın sabah erkencikten istanbula gitmek güzel havada güzel istanbulu yaşamak var sırada. arkadaşlarınla sevgilinle gez dolaş eğlen deli gönül hey. tüm heveslerin kaçmasına yapılan tüm planların bozulmasına rağmen şartları zorlayıp kaşındığımı hissediyorum ve biliyorum pahalıya patlicak ama bu merak duygusu yok mu insana herşeyi yaptıran beni benden alıyor işte.

konu istanbul olunca çirkin hiçbişeyi yakıştıramıyorum. istanbul öyle biyerki hiçbi olumsuzluk yaşanmamalı orda. gezersin seversin dinlenirsin aşık olursun ağlarsın (mutluluktan) huzur bulursun yersin içersin uyursun. orda yaşasam böyle düşünmem mantıksız olurdu ama biz yerli turistler için böyle olmalı. gidip de kötü bişey yaşarsam en çok oranın hakkını veremediğime üzülürüm.u

duygusal ergen modu da başka bi güzel başka bir tatmış be. fazla alışmamak kaptırmamak lazım o ayrı. ne olursa olsun herşey bok olsa da tek bildiğim şey mümin ( fotoğraf makinam ) ve ben mutlaka güzel anlar yaşicaz. bu bile yetiyor . birazda başımız döner istanbul tadında. al sana bi güzellik daha. mümin ve ben herşeyin en iyisini haketmesek de güzel çok şey hakediyoruz. mutlak adaletsizliğin olduğu bu dünyada payımıza düşeni de alıyoruz.

istanbula giderim kafam güzel olur. mümini severim. mümin istanbulu gösterir. ben istanbula mümin gözüyle bakarım. istanbul da bana gözü gibi baksın. gökten 3 elma düşsün. biri bana biri mümine gerisinide paylaşın işte...


1 yorum:

Unknown dedi ki...

mümiinnn ama sapık ayıcıkdıı:(((